Firma Duledo, współpracująca z naszą agencją od kilku lat, zaczęła intensywną ekspansję na rynki zagraniczne. Jednym z elementów strategicznych było stworzenie strony dla nowych kontrahentów. Efektem naszych prac jest strona firmowa w czerech językach, zawierająca takie moduły jak sklep internetowy i blog z aktualnościami. Jednym z najważniejszych elementów był sklep online, w którym nie wszystkie produkty mogą być zakupione bezpośrednio, ponieważ taka jest ich specyfika. Dzięki zastosowaniu wtyczki WooCommerce i jej odpowiednim edytowaniu zaimplementowaliśmy indywidualne rozwiązanie sklepowe, pozwalające na określenie typu zakupu wybranego produktu. Równie istotnym aspektem dla firmy była użyteczność dla klientów obcojęzycznych. Zastosowaliśmy odpowiednie i jakościowe indeksowanie w wyszukiwarkach internetowych w innych krajach. Witryna została zaprojektowana i zoptymalizowana pod względem SEO nie tylko pod wyszukiwarkę Google w Rosji, Wielkiej Brytanii czy Niemczech, ale także pod Bing czy Yahoo, które w tych krajach mają nawet dwucyfrowy udział w rynku.